jueves, 4 de diciembre de 2014

The Musical Box Gira Selling England by the Pound (Barcelona - Barts 26/11/2014)


Hola, gent!

Fa uns dies va tenir lloc, a la sala Barts de Barcelona, el magne esdeveniment de la visita de The Musical Box per reproduir el concert de Genesis durant la gira de Selling England by the Pound.

Evidentment ja sabíem què hi hauria, així que poca cosa cal explicar. Visualment "apostoflant" tot això de les disfresses i el muntatge teatral, i és que no és el mateix veure-ho en directe que veure-ho al youtube. Això sí, cal dir que el "Peter Gabriel" era una mica més grassonet que l'original; i el "Mike Rutherford" també, i a més era esquerrà!

Musicalment ho van clavar; la veu del "Peter Gabriel" era calcada! Només vam haver de lamentar alguns problemes de so (a la part final de "Supper's Ready", després del "six six six", jo sentia sorolls que venien de tot arreu, jo diria que no havia de ser així però potser m'equivoco; algú em va dir que hi havia interferències amb algun mòbil...).

No sé si el repertori era sempre idèntic. Aquesta vegada no van fer "More Fool Me" (el que feia de "Phil Collins" era el que no sabia cantar?). La cançó que més em va agradar, com no podia ser d'una altra manera, va ser la meva idolatrada "Firth of Fifth". Però la que m'ha deixat enganxat durant tota la setmana ha estat, inesperadament, "The Battle of Epping Forest".
 
Com sempre, una de les coses bones va ser retrobar els vells i nous amics: l'Enric, el Gerard, la Isabel, el Javi (per cert, molt recomanable el seu disc!), el Joan Llacuna, el Juan Mellado, el Jordi, la Mònica, el Pedro, el Valentí i el Carles de l'Herba d'Hamelí... Menció especial per al Ferenc (indirectament per culpa d'ell vaig enganxar-me al prog per internet fa una dècada). I menció especial per a l'Eulàlia, la meva dona, que va aguantar estoicament del principi al final (només se li va escapar un "però què és això" en el primer moment de veure els ulls del rat penat brillant en la fosca a Watcher of the Skies).
 
I acabo deixant constància del "set list":

Watcher of the Skies
Dancing with the Moonlight Knight
The Cinema Show
I Know What I Like
The Musical Box
Firth of Fifth
Horizons
The Battle of Epping Forest
Supper's Ready
The Knife
 
Josep M. Badia




 







 

No hay comentarios:

Publicar un comentario